nuffnang advert

Wednesday, December 15, 2010

ooo hooo hoooiii!!!


Aku mendapat perkhabaran bahawa Mr. Bob kene pergi Melaka pada Khamis dan Jumaat ..What the......! Walau pon pada mulanya Mr.Bob dan seorang rakan seUnitnya tidak pergi...tetapi semalam mereka mendapat panggilan dari Chip mereka bahawa mereka perlu pergi untuk sesi memerah otak beberapa perkara mengenai kerja mereka....huh...

Aku dan Batrisya akan menginap di rumah mertua sepanjang ketiadaan Mr.Bob...dan lebih menerujakan, aku kene Drive hantar Batrisya ke rumah Mak Jah dan ke tempat kerja...huhuhuhu

Wish me luck u oullsss...hehehe...

5 comments:

..::SangRatoo::.. said...

gud luck linda..tapi apa² pun..Chip mmg BESHHHH! heheh

ct shah said...

hehehe..good luck lyn.caiyok!caiyok!time ni lah nak asah skill drive kete.kita pun bila dh duk umah sendiri nnti baru nak belajar drive balik.:-)

lynda said...

SangRatoo & ct shah- thanks kawan2...blum drive lagi dah berpeluh2 tangan ne...heheh

aznee said...

lin! caya la lin. ko boleh! takat dari kajang pn bleh lepas ni plak dr gombak je ke opis. hehe. yeye. sok lin bleh bwk kite kuar mkn..;)

Queen Of Late Comer said...

huhu ikut la lin... leh balik kg melaka...heeee