nuffnang advert

Friday, July 30, 2010

Majlis Makan Durian...


Raja buah di apit oleh Rambutan dan Langsat.....

Pada hari Rabu lepas ada upacara makan-makan durian yang telah diadakan di office. Sangat la seronok sebab dah lama sebenarnya tak makan durian. Tapi hari tu selain durian ada rambutan, manggis dan langsat jugak. Demi menjaga perut tidak berkeroncong aku tak berani nak merasa buah-buah lain sebab kata Mother kalau durian dah bercampur dengan buah-buah lain perut akan meragam...hahahahha Tapi nasib baik tak ada apa-apa, cuma waktu malamnya badan terasa bahang penangan Durian.



Ketibaan VIP di karpet merah pada hari itew...

durian yang tersedia di terkem

Dengan alunan lagu Durian dari Mr.Os kami makan sampai tak sedar diri. Dari sebiji ke sebiji Durian kami bukak dan makan. Sampaikan aku, Aznee n Fie surrender tersandar dengan perut yang penuh. Tinggal Juju n Mak Nam yang mengerjakan Durian(memang korang hantu Durian la).

kami dengan keenakan durian

;p

3 comments:

wardah said...

vip je boleh lalu karpet merah tau. hahaha. smpai sendat perut. bau taunnn!!

Elle said...

owh kome deghoyan dah berbunge..sampai satu tahap bile dah panas rase lagu tu annoying giler huhuhu

Queen Of Late Comer said...

uwaaaa sedapnyerrrr nak durian jugakkk.... kalo aku ade dah tentu aku pon sama² ngan juju n mak nam... hantu durian...