nuffnang advert

Wednesday, July 28, 2010

Aktiviti Hujung Minggu Kami

Salam semua,

Sangat seronok sekali sebab kami geng-geng diva telah berjaya merialisasikan plan untuk kali ke-2 selepas plan House Warming di rumah Fie. Allhamdulillah Juju The Organizer dan Aznee selaku pembantu telah menjalankan tugas mereka dengan baik sekali(walaupun juju sefamily lambat)

Pada mulanya plan macam jadi tak jadi je...diam je semua diva-diva ne...aku call Mak Nam selaku Mother(lantik diri sendiri ye) pada hari tu samaada jadi ke tidak plan ke Desa Water Park..Nasib baik la jadi sebab masing-masing dalam perjalanan ke sana...

Sampai saje di DWP punyer la ramai manusia, rupanya ada 3 Family day kat situ....Tapi kami tetap redah ....hahahhaha. Orang paling excited sekali tentu la Batrisya kan....ini first time pulak pergi tempat mandi-manda macam ne...punyer mengamuk bila kita keluar dari kolam.


celup-celup kaki dulu...



aku tah kemana time ne...

Kejadian yang tak dapat kami lupakan adalah Mother telah lemas di pukul ombak walaupun air cetek je pon, dia pegi tarik pelampung Alan...Alan dah takut sebab dah macam nak tenggelam ....(memang Mother yang penting kan diri je). Nasib baik Batrisya di dalam penjagaan aku dan Mr. Bob sepenuhnya, itu pon ade terlepas jugak kat Mother naik gelengsor...(nasib baik tak ada ape-ape)



En. Kaki Pukul, Alan(masih truma lagi) Juju, Mother






Atomen Keba

Memang puas hati sangat dapat buat aktiviti dengan diva-diva ne. Ye la memang agak susah nak kumpulkan semua diva dengan family semua...sebab kadang-kadang masing-masing dah ada plan masing-masing kan.....Jue n Family tak dapat join pada hari tu sebab dah ada plan lain. Tak pe la lepas ne kita plan lagi best k...aku ada cadangan! tak lama lagi kita nak puasa kan? Apakata kita berbuka ramai-ramai..hehehheh


time ne dah nak balik....mata Batrisya pon dah macam tak boleh angkat...Tapi kena minum susu dulu...

suka sangat gambar ne...sayang fie n Ayem tak ade...

;p

1 comment:

saLLy sWeeT said...

gambar last tu mak nam mcm bibik la... sbb sume ngan family masing² die kene angkut beg...hahah