nuffnang advert

Monday, August 9, 2010

Kepejalan kulit...

Sejak dua menjak ne kan, aku dapati kulit muka aku macam kureng sikit la...kureng dari segi keanjalan nya...hahhaha. Memang kurang keanjalan sebab sejak dah ada anak ne agak sibuk dengan perihal-perihal anak dan kerja-kerja rumah.

Sekarang ne hanya sempat scrub badan dan muka sahaja bila hari minggu. Tapi untuk ke saloon nak buat facial treatment tidak la....dulu sebelum kawin punyer la rajinkan....tapi bila dah kahwin + ada anak, haraaamm tak buat langsung.

Jadi sekarang ini sebelum terlambat aku perlukan produk tambahan untuk penjagaan kulit muka agar tidak nampak kusam dan lebih pejal heheheh...Bila servey produk-produk kat luar tu aku berminat nak cuba Nutox, produk dari Jepun dan di perbuat dari sarang burung. Tapi selain krim-krim muka ni mask jugak boleh memejalkan kulit muka tapi rajin tak rajin sahaja lah kan...Jadi untuk aku selepas ini sibuk macam mana pon kene cari masa untuk membuat rawatan muka...Maklumlah umur pon nak menjangkau ke-30 an..;p
Night Cream Repair
Advanced Serum Concentrated
~sumber dari Google~
Errrmmm.....Ada sesiapa yang dah cuba produk ne?
***

p/s : Harap maklum, saya mungkin akan menyepi sementara waktu..hanya waktu bulan puasa ini sahaja. Saya agak sibuk dengan komitmen terbaru sebagai tukang jahit. Demi menyiapkan tempahan-tempahan saya perlu menyiapkan tempahan sebelum raya..

6 comments:

aznee said...

lin.. bile kite nk bg baju ni. nak manik yg cam kat d'rias. ;)) haha. bleh x tukang jait siapkan baju sy ni? ;)

sha a.s said...

wah wahhh....report kt abg jam hang jait manik tyme duty. kihkihkih

lynda said...

aznee : Sorry, tempahan utk raya telah di tutup, raya haji boleh la....hahahaha

sha a.s : kite tak jahit kat office la sha...kita jahit kat umah...

my-niezzareena said...

lyn, kalu mu pakai produk baru tu ok, mu bg tau aku eh. aku pun dah makin kertu ni. ahakssss

lynda said...

my-niezzareena - Ye la kan..nanti aku bagi tau ko...

Atin said...

akak da pakai ke nutox ni?
saya pon baru tgh mencuba...
so far, ok. jerawat xnaek...
baru pakai dalam 4 hr..