nuffnang advert

Thursday, May 6, 2010

5 IN 1

Apakah namanya percutian tanpa membawa camera...aku bersama family bercuti di Genting weekend lepas...persiapan semuanya ok...perjalanan semua berjalan lancar, tapi mmg tak de mood nak cerita pasal percutian ke Genting ne...Kenapalah tak bawak camera...Sampai sekarang aku tak boleh terima kenyataan ne.. Camera hp pon tak berusik....mungkin jugak aku tak bersemangat sebab hampir kesemua permainan kat Genting tu aku tak berani nak naik...Gile la...gayat aku, semuanya macam nak tercabut urat-urat jantung ne...cukup!
***
Sebelum ke Genting, sempat jugak singgah ke kenduri Aaron di Kg Kerdas Gombak. Dapat jugak bergambar dengan diva-diva yang lain sambil mengendong anak dan perot masing-masing(gambar) ...Diva Aznee je cepat hari tu sebab nak ke kenduri lain katanya...TQ mami Jue n papa Ajib jemput kami...
***
Risau sangat Batrisya asyik batuk dan selsema. Malam pulak dedar je badan dia...Kesian sangat sampaikan tidur terjaga-jaga sebab batuk. Hari ne masuk lambat sikit kat office, pergi Klinik bawak Batrisya...Doktor bagi antibiotik. Mudah-mudahan Batrisya cepat sembuh....
***
Happy 8 months Batrisya...Mama doakan Batrisya cepat sembuh, jadi anak yang solehah, jadi anak yang bijak...dengar kata babah n mama ye...Mama sayang Batrisya...
***
Happy Mothers Day kepada mama ku yang tercinta...Terima Kasih di atas segala pengorbanan dan membesarkan kami di muka bumi ini. I LOVE U MAMA.... (saje nak jadi orang pertama wish mothers day)

No comments: