nuffnang advert

Wednesday, May 12, 2010

Arif Haikal

Arif Haikal bam....bam..bam...

Hari ini dapat melawat Fie and BB Haikal kat GH..Macam biasala kan parking kat sana macam hareemmm...Aku and Aznee dapat naik dulu..yang lain ikut Sally cari parking. Sampai je kat sana, nampak Fie nak ke tandas nak tukar baju...Fie dah boleh keluar...Kat sana dah setia menanti Ayem, Makcik Aina(mak ayem) dan Makcik Midah(mak Fie)...


me with BB Haikal

Dapat jugak peluk cium BB Haikal...Sangat-sangat comel dan sangat-sangat bam...bam...bam BB Haikal. Jari-jemari Haikal panjang-panjang ikut ibu dia....comel sangat..

To Fie: Tahniah dah jadi ibu sekarang. Jaga kesihatan n pantang dengan sempurna ya. Kalau aku ade masa, aku datang rumah lawat ko..Tak sangka kan kita dah jadi ibu...kalau dulu bukan main berjalan-jalan tak ingat semua...Kini kita dah berkeluarga..ada suami n sekarang ada anak pulak..Tahniah Fie...

1 comment:

..::SangRatoo::.. said...

shebol..shebol..shebol!!!