nuffnang advert

Tuesday, July 5, 2011

Batuk...

Assalam,rindu sangat nak berblog...nak buat enty baru, tapi apakan daya aku banyak benda-benda yang menghalang. Awal bulan memang sibuk sikit, maklumla saya kene bertukar tempat bertugas setelah 3 bulan bertugas di tempat lain(macam hebat kan)hehehehehe....

Nak cerita sikit pasal sekarang ne tengah batuk, tapi kali ne batuknya lain macam sikit. First sekali batuk aku ne lama sangat nak sembuh, lepas tu di sebabkan batuk ne aku hilang suara dan sekarang ne batuk aku sekali package dengan selsema...

Bila batuk ne dah lama ianya jadi lain la pulak, jadi macam sesuatu yang tersekat kat kerongkong ne. Aku rasa macam cepat mengah dan rasa dada aku ne sempit. Akhirnya aku berjumpa dengan doktor sebab tak ade perubahan batuk aku ne. Kali ne aku mintak sendiri kat doktor aku nak ne....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Ha....aku sebenarnya dengan harapan nak cepat-cepat sembuh sebab takut sangat berjangkit dengan si kecik tu...Cepat la batuk aku ne sembuh....Ya Allah sembuhkan lah batuk aku ini...Amin.

10 comments:

saLLy sWeeT said...

lin... pinjam batrisya punya ke tuh?

wardah said...

samalah Lin. harap2 batuk kau cpt sembuh. aku ni baru je baik. alhamdulillah

ina said...

lin..kesian tgk ko..kak ina doakan ko cepat2 baik..

edayu said...

jgn minum air ais yer...bnyak minum air mineral k...semoga cepat sembuh

aznee said...

LINDAAAAAAAAA... NI LINDA KE BATRISYA? BATRISYA KE LINDA??? konpiuss kite.. hehehehe..

lin, kot rindu dgn kite pn smp sempottttt lagikkkkkk.... hehehe

NM02 said...

aku lepas amek benda tu, badan jadi mengigil... kau mcm tu tak lin?

Sue-Rya AQ said...

sian kak lyn..pls take a good care of urself kak..skang ni musim demam+batuk+selsema..saya pn baru je baik ni..

Anum said...

sian kak lin
harap2 cepat sembuh

ADAN + LINA said...

Lyn... Klau dah tak boleh cara MODEN cuba cubalah pula cara Tradisional...

lynda said...

sallysweet: kak, ne kat klinik...tapi kalau lepas ne rasa sempot lagi mau aku pinjam batrisya punyer je..TQ

wardah: harap mcm tu la....seksa wooo..TQ

ina: TQ kak...sayang kak ina...heheh

edayu: kak saya akan cuba...kali ne betul-betul jaga makan n minum, dah serik kita.TQ

aznee: kamain kan ko bersiaran masa berpantang...TQ

NM02: sama la...menggeletar tangan aku...lepas tu lapar..TQ

sue-rya aq: ye la musim kan sekarang ne..TQ Sue

anum: TQ Anumm

adan+lina: TQ Bang...aku akan cuba