nuffnang advert

Monday, January 3, 2011

2011 Menjelma

Salam,

Selamat Tahun Baru Semua. Hari pertama bekerja pada tahun baru ni harus la kene ada semangat baru kan...(semangat buat entry)hahahahha
Banyak kenangan-kenangan manis pahit pada tahun 2010 yang aku akan simpan untuk di jadikan kenangan dan teladan. Apa yang aku harapkan adalah menjadi insan yang lebih baik dari tahun lepas..Menjadi Ibu dan Isteri yang baik untuk anak-anak dah suami...eerrmm satu lagi dikurniakan kesihatan yang baik...Insyaallah

Sambutan tahun baru kami tempohari kami di Kajang...Siap buat BBQ lagi...Plan sebenarnya nak ronda-ronda KL malam tu, tapi masing-masing kekenyangan kami terus jadi malas nak keluar, kami layan TV je kat rumah.

Ok u ollss...Ucapan dari aku SELAMAT TAHUN BARU...SEMOGA TAHUN 2011 MEMBERI KITA KEBAHAGIAN DAN DI MURAHKAN REZEKI...


3 comments:

zatty said...

salam..linda..ada baca entry awak yg masa dlvr batrisya..awk deliver kat serdang kan..boleh x sy tau..cane prosedur dia?thanks for sharing :)

zatty7@ymail.com

wardah said...

happy new year lynda. lambat sgt ke aku wish ni? hahaha.

Ida Fahani said...

happy new year