nuffnang advert

Wednesday, October 6, 2010

OPEN HOUSE

Salam semua...

Hampir setiap minggu masa di luangkan untuk pergi ke rumah-rumah yang terbuka....selagi tak habis Syawal kan.....Mana kan rumah terbuka saudara mara lagi, kawan-kawan lagi...kat office lagi...uuumm...Berat badan jangan cakap la....rasanya mencanak-canak naik ne, saje je tak timbang takut......

Minggu lepas pergi ke rumah terbuka Mak Nam...Kagum tengok dia menyiapkan kesemua hidangan pada hari itu...Menunya Nasik Ayam Madu..Mak Nam dengan gigihnya bangun pagi seawal 6pagi menyiapkan hidangan yang sangat sedap...TQ Mak Nam...Lain kali jemput lagi kami makan-makan ye jangan hari raya je...


Hari Ahad pula ke rumah terbuka Aznee...Menu pada hari tersebut Nasi Tomato....Sedap sangat sampai tambah dua kali you! Selain tu Roti Jala pon ade...yum...yum...Makan tak ingat donia...Tq Aznee jemput kami....rumah ko cantik Aznee....HEHEHEHEH

Ok... Bulan Syawal pon nak habis tak lama lagi....Tapi macam ade je rumah terbuka yang akan aku pegi...nantikan story itueww ye! Bye

4 comments:

wardah said...

hah, dah sah la mak mak yang beriye ni. hahaha

Jehan Najib said...

sronoknye ko beraya anak beranak eh.. raya wei, selagi ada raya... hehehe

Queen Of Late Comer said...

umah sape yg ada SESALUR ELEKTRIK tuh... hebattttttttt....

suzzsuzie said...

seronoknya ada makan2 jmpa kengkawan kan...