nuffnang advert

Thursday, June 7, 2012

Zandra 4month

Assalam...

Masa cepat berlalu, Zandra dah 4 bulan sekarang. Sekarang dah pandai menyiarap...dah pandai senyum-senyum, selalu senyum kat babah dia je, dengan mama dia kureng. Allhamdulillah Zandra dah kurang merangamnya, mungkin jugak merangam nak beralih bulan kot...lain anak, lain ragam nyer kan?

 mama cepat snap gambar saya...saya nak pusing ne

 yahhhh...

 tadaaa....sampai tersingkap baju anak mama, tapi tak de la aku biarkan anak aku lelame mcm ne kan

kene selalu perati kakak ne...takut dia henyak je adik dia kang...

Allhamdulillah...bila balik penat-penat dari kerja tengok muka anak-anak terus hilang rasa penat... Semoga keluarga kami di murahkan rezeki..di kurniakan kesihatan yang baik...

Sehingga berjumpa lagi kawan-kawan...

3 comments:

Sue-Rya Qistina said...

kejap je zandra dh besar. hihi. dh bole guling2 lg. rupa dia sama dgn kakak dia. hug kiss :D

wahida said...

comel anak2 ko nok...zandra dah besar dan dah berisi, kalau dulu masa dia baru lahir, aku takut nak pegang..sekarang tidak lagi kot...hehe...

SangRatoo said...

Zandra muka bobby....mmg si banjarr la ni..hehehe