nuffnang advert

Friday, January 29, 2010

APA YANG KU MAHU?

Ha...kalau ikutkan tajuk kat atas ne banyak benda yang aku mahukan...Tapi kalau ikutkan hati sampai esok pon takkan habis cerita ni...Sekarang ne saya mempunyai masalah nak uploadkan gambar, sejak dua menjak ni ada problem nak uploadkan gambar from my handpone to pc, tak tahu ape sebabnya...selalu senang je. So aku terfikirkan Memory Card Reader. Aku pernah cuba menggunakan benda ni...sangat senang dan sangat cepat...Sebenarnya ada beberapa benda yang aku rasa aku patut ada...Mari kita list kan....

1. Memory Card Reader (Senang nak upload terutamanya gambar Batrisya)
2. Camera (Since my camera dah bagi pada mama...yg ne kena survey dulu, kena cari yg terbaik...)
3. Laptop (hahahaha...ne tak tau bila akan tercapai...rasanya lambat lagi kot. Utamakan yang penting dulu)
4. BlackBerry (huuiii....mungkin ini hanya dalam mimpi je,ada hati konon....)

Yang penting list diatas mesti tengok bajet dulu....Terutama sekali Camera and Laptop...Kumpul duit dari sekarang...

No comments: