nuffnang advert

Tuesday, August 5, 2008

UPDATE




posing maut dulu sebelum ke kelas koir


Memang dah lama tak update blog ne....Sepanjang kesepian aku selama ini banyak benda berlaku di sekeliling ku..

Setiap hari Selasa dan Khamis sibuk dengan latihan koir, tak lama lagi tempat kerja ada buat dinner, so kumpulan koir kami akan membuat persembahana pada 13 Ogos nanti.
Selain dari itu aktiviti aku bersama kawan-kawan sengal ku seperti biasa melepak bila waktu lunch...ada gambar sewaktu kami ingin memilih cincin persatuan untuk kumpulan sengal, tapi tak jadi sebab cincin di tempat tersebut tak banyak pilihan dan saiz gadang2 belaka. Memandangkan hampa sikit tak dapat beli cincin persatuan, kami gantikan dengan @%#$* persatuan..emmm tak dapat lah nak bagitahu sekarang.. Kalua nak tahu ape barang persatuan kami kenalah tunggu next entry aku nanti....tunggu akan kemunculan sengal kami yang akan melaram @%#$* persatuan tu nanti...
Di sini aku sajikan gambar2 sengal aku bersama kawan-kawan yang masing-masing syok sendiri bila time bergambar

*********
Nak berterima kasih pada Mr Bob yang sudi memberi hadiah sempena harijadi aku tempohari. Tarima kasih banyak atas keperihatinan mu...walaupun berat nak terima hadiah ne tapi aku akan berjanji akan menjaganya dengan sebaik mungkin..


















1 comment:

wallpapersdeco said...

hi have a nice day.. looking for wallpapers for your house? or your friends/relatives interested, visit my blog! thanks