nuffnang advert

Tuesday, April 1, 2008

UPDATE ON MARCH

aku semasa menjaringkan bola

menang besar
kiri: sally, maya, kak ros, azni, nurul, shima, zaimah, aku, kak yan, kak mazisah(nanny)


semoga berbahagia
kiri: aku, ajib, jue,sally depan: nurul

Terlampau sibuk sangat sampai tak ade masa nak update blog sendiri. Bulan Mac ne macam-macam benda kena buat, firstly dapat time table kena duty di tempat yang sibuk...so bila tempat sibuk susah lah ade-ade masa yang terluang untuk mengupdate blog ne.




Selain dari tu aku kena prepare untuk penguruskan Team Netball di tempat kerja untuk sukan yang akan di adakan pada 30 Mac ne....Training Netball pulak setiap hari dengan Coach yang amat berdedikasi apabila mengajar kami...THANKS TO KAK MISAH(WARNA HIJAU SBB SAMA DENGAN BAJU PASUKAN)






Berita yang amat mengembirakan sekali dan kerja keras waktu training berbaloi sangat sebab Team Netball kami Juara 2008....seronok tak terhingga sangat...Lagi satu Agensi kami tahun ne menang besar(Juara Keseluruhan) dalam sukan...




Tak lupa jugak pada my love Jue yang telah menamatkan zaman bujang dengan Ajib pada 29 Mac...Allhamdulillah majlis nikah berjalan dengan sempurnanya...........SEMOGA BERBAHAGIA HINGGA KEAKHIR HAYAT(WARNA MEROON SBB WARNA TEMA) ....Majlis bersanding di buat keesokan harinya pada 30 Mac. Mula-mula rasa kecewa jugak tak dapat datang sebab clash dengan Netball, tapi nasib baik pihak penganjur nak jugak game Netball habis sebelum pkl2 ptg. Jadi sempat lah pergi ke kenduri Jue & Ajib...yang tak tahan nyer semua yang terlibat dengan game hari tu datang dengan lengkap berbaju pasukan yang berwarna HIJAU.

Semua nyer berlalu dengan cepat baik Netball dan saat-saat indah Jue & Ajib di hari bahagia nyer.......tapi saat manis inilah yang aku tak akan lupa sampai bila-bila.......











No comments: