nuffnang advert

Tuesday, January 12, 2016

Salam Ketemu...


Assalamualaikum....

Permulaan 2016 yang lain sikit kali ini. Tahun ini juga Zahra Batrisya memulakan sesi sekolah...Very excited sebenarnya bila Batrisya masuk darjah 1...excited pegi beli baju sekolah, beli buku-buku sekolah..kasut, beg dan macam-macam lagi lah....

Naluri ibu pon selalu terringat-ingatkan anak yang baru nak membiasakan diri dengan sesi sekolah sebenar,,,hari keempat persekolahan aku dah start kerja. Harap Batrisya dapat sesuaikan diri bila bersekolah Kebangsaan dan sekolah Agama..Insyaallah

Jadual aku pon sekarang ne pack jugak...yang penting no more tangguh-tangguh kerja lagi....sebabnya kami akan keluar setiap pagi sebelum pukul 6.30..kalau lambat alamatnya lambatla Batrisya ke sekolah...Kene pastikan semua barang-barang yang nak di bawa kene prepare malam tu jugak...kalau tak kelam-kabutla pagi-pagi....


***

Memang lamaaaa sangat dah tinggalkan blog ne bersawang...tetiba ada kerajinan nak update..tak nak lah cakap azam tahun 2016 nak rajin update blog sbb aku tahu itu cuma cakap-cakap sekarang....esok lusa mana tau tenggelam balik blog aku ne...

Aku tetap pembaca dan silent reader blog-blog yang lain...tapi untuk nak update blog sendiri tu alahaiiii bercinta nyerr...dan tahniah jugak kawan-kawan yang lain yang sampai sekarang masih rajin berblog...anda la pencetus semangat aku untuk kembali berblog...ceh ceh ceh ayatttt

Sehingga ketemu lagi...

Insyaallah

Bye...

No comments: